Wszystkie informacje zawsze pod ręką

Dzięki wykorzystaniu w naszej usłudze skrzynki Hosted Exchange zawsze i wszędzie możesz sprawdzić Twój grafik wizyt i spotkań.  Wystarczy dostęp do Internetu w telefonie, komputerze lub urządzeniu mobilnym, aby sprawdzić dane klienta oraz zaplanowane wizyty.  Możesz także zmienić ich termin lub anulować je.

W telefonie komórkowym

W urządzeniu mobilnym

Komputerze

Wszystkie zebrane podczas rejestracji informacje możesz przeglądać, filtrować i sortować według osoby prowadzącej np. lekarza lub rodzaju umówionej wizyty, także w dowolnie wybranym zakresie dat. Możliwe jest wyszukiwanie i sprawdzanie historii i planu wizyt według danych klientów. Wystarczy aktywować funkcję "Zarządzanie wizytami".



 

 

Podczas rejestracji każdego nowego Klienta, automatycznie tworzona jest jego wizytówka.  Ponadto, osoby umawiające się na spotkanie czy wizytę muszą potwierdzić akceptację regulaminu, tak aby usługa mogła być zrealizowana.
Jeśli uznasz, iż chcesz kontaktować się z klientami, w sprawach innych niż umówiona wizyta, oferujmy Ci możliwość zbierania zgód na gromadzenie tych danych, zgodnie z wymogami prawa. Wszystkie informacje znajdziesz w Panelu Zarządzania, a jeśli będziesz mieć pytania, służymy pomocą.