Bezpieczeństwo

Od początku działalności dbamy o wysoki poziom jakości i niezawodności oferowanych usług.  I nie sprowadzamy tematu bezpieczeństwa usług wyłącznie do zabezpieczeń technicznych systemu informatycznego. Uważamy, że usługa bezpieczna, to taka, która daje klientom pewność, że na usłudze i jej dostawcy można polegać.
Najważniejsze aspekty naszej polityki bezpieczeństwa to:
  • Bezpieczeństwo Twoich danych – potrafimy konkretnie wskazać lokalizację Twoich danych. Znajdują się one w datacenter w Polsce (GTS Energis w Piasecznie koło Warszawy). Każdej nocy wykonywana jest kopia danych (backup), która może zostać odtworzona w przypadku ewentualnej krytycznej awarii.
  • Bezpieczeństwo prawne – jesteśmy polską firmą, działającą w oparciu o polskie prawo. Znamy wymogi w zakresie ochrony danych osobowych, wymagania licencyjne producentów i pomagamy w tym zakresie klientom.
  • Wsparcie dla użytkowników – możesz do nas zadzwonić, możesz napisać. Działamy w trybie „best effort” – najszybciej jak to możliwe. Wszystkie telefony odbierają eksperci, którzy doskonale znają nasze usługi i potrafią rozwiązać każdy problem.
  • Zabezpieczenia techniczne usługi – każda z usług zabezpieczana jest zgodnie z jej specyfiką. Stosujemy szyfrowanie SSL; w systemach pocztowych – zabezpieczenia antyspamowe i antywirusowe, filtrujemy ruch i równoważymy obciążenie serwerów.
  • Gwarancja dostępności usługi – każda z oferowanych przez nas usług objęta jest gwarancją dostępności (tzw. SLA) opisaną w regulaminie usługi. Zawsze obiecujemy mniej niż jesteśmy w stanie dostarczyć. Nawet, jeśli w regulaminie gwarantujemy dostępność tylko 99,5% w skali miesiąca, to w praktyce udaje nam się osiągnąć nawet 99,97% dostępności usług. A jeśli nie dotrzymamy gwarancji – zwracamy opłaty.