Dla sektora usług

Projektując naszą aplikację myśleliśmy przede wszystkim o takich usługach, gdzie spotkanie oraz rozmowa z klientem są elementem najważniejszym i trudno sobie wyobrazić, że zastąpią je maile, rozmowy telefoniczne czy wideo rozmowy.  Do takich usług na pewno należą:
  • usługi finansowe
  • ubezpieczenia
  • nieruchomości
W każdym przypadku rola doradcy to nie tylko wskazanie najlepszego produktu, ale także bezpieczne przeprowadzenie klienta przez procedury, druki i podpisy.  W całym procesie, od pierwszej rozmowy do zamknięcia transakcji, konieczne jest odbycie kilku spotkań. 
Korzystając z tej aplikacji możesz wcześniej zaplanować serię spotkań z klientem i wpisać je do kalendarza.  Dzięki temu:
  • unikniesz sytuacji umówienia dwóch spotkań w tym samym czasie ponieważ wszystkie spotkania będą w tym samym miejscu
  • jeśli będziesz zmuszony do przesunięcia spotkania to wystarczy dokonać zmiany w kalendarzu, a aplikacja automatycznie wyśle informację o nowym terminie spotkania
  • także anulacja spotkania, np. z powodu nieprzewidzianej sytuacji, jest prosta – trzeba usunąć wizytę z kalendarza, a powiadomienie zostanie wysłane automatycznie oszczędzając Twojemu klientowi czas
  • dzień przed planowanym spotkaniem otrzymasz mailem harmonogram na następny dzień
  • także Twój klient dostanie SMS przypominający o spotkaniu z Tobą następnego dnia
  • do każdego spotkania możesz dodać notatkę, która może przydać się w dalszej pracy
  • po zakończeniu transakcji, w przyszłości, możesz skontaktować się z klientem w celu zaoferowania innych usług lub produktów
A wszystkie te czynności możesz wykonać na komputerze, w telefonie lub tablecie z dostępem do Internetu w dowolnym miejscu o dowolnym czasie.