Dla salonów kosmetycznych

Prowadząc firmę zastanawiamy się gdzie szukać i jak zdobyć nowych klientów. Równocześnie, często nie zwracamy uwagi na to ilu stałych straciliśmy oraz ilu skorzystało z naszej usługi tylko raz. Jeszcze trudniejsze staje się szukanie odpowiedzi na pytanie dlaczego tak się dzieje.
Nie możemy obiecać, że tak prosta aplikacja jak Twoja Recepcja całkowicie rozwiąże te problemy i przyniesie poszukiwane odpowiedzi, ale zdecydowanie pomoże w kontaktach z klientami i usprawni codzienną pracę.
Twoja Recepcja pomaga dbać o lojalnych klientów ponieważ możesz:

  • łatwo sprawdzić jak często korzystają z Twoich usług, a tym najbardziej lojalnym, zaoferować rabat lub prezent podczas kolejnej wizyty
  • skontaktować się z tymi, którzy dawno nie byli u Ciebie, aby zaoferować nowy zabieg i dowiedzieć się czy chcą umówić się na wizytę
  • dopasować ofertę do każdego z klientów ponieważ wiesz z jakich zabiegów i usług korzystają i kiedy
  • kontaktować się z klientami aby zaoferować im udział w prezentacjach i promocjach jeśli tylko skorzystasz z funkcjonalności zgody
  • ułatwić im stały kontakt z Tobą przez firmową stronę www, wystarczy w zakładce Kontakt umieścić numer telefonu, adres e-mail, godziny pracy
  • opublikować kalendarz i udostępnić  system umawiania wizyt przez Twoją stronę www – dzięki temu klienci będą mogli dokonać rezerwacji o każdej porze bez angażowania w to Ciebie, a my automatycznie powiadomimy Cię o nowej wizycie

Twoja Recepcja pomaga zdobywać nowych klientów ponieważ:

  • funkcjonalna strona internetowa to podstawa naszej usługi – wystarczy wybrać szablon i uzupełnić informacje o firmie i już będzie łatwiej znaleźć Cię w Internecie – a przecież tam najczęściej szukamy informacji o produktach i usługach
  • adres strony możesz wykorzystać wpisując się do różnych katalogów i baz adresowych – dzięki temu osoby korzystające z takiej bazy kontaktów będą mogły od razu przenieść się na Twoją stronę aby sprawdzić ofertę
  • możliwość umówienia wizyty przez Internet to zachęta do natychmiastowego skorzystania z usługi lub do bezpośredniego kontaktu, aby dowiedzieć się więcej – dobre wrażenie, że klient jest ważny dla Twojej firmy pozostanie
  • reklama w Internecie, lecz także w prasie, jest skuteczniejsza jeśli zachęca do działania –  „Umów wizytę przez Internet” to część naszej usługi, którą możesz wykorzystać w banerach reklamowych i ogłoszeniach prasowych