FAQ

Co zrobić jak umówię wizytę pacjenta przez telefon?

Wizyty umawiane przez telefon można samodzielnie umieścić w grafiku wizyt korzystając z funkcji „Zarządzanie wizytami”. 
Jest to najprostszy i najlepszy sposób na zarządzanie wizytami, niezależnie jak zostały one umówione (przez stronę www, telefonicznie, w gabinecie), ponieważ wszystkie widoczne są w jednym miejscu dostępnym przez przeglądarkę internetową oraz telefon z dostępem do Internetu.


Aby skorzystać z tej możliwości, musi być ona włączona w Panelu Zarządzania - Zarządzanie wizytami.  Tam też można sprawdzić czy funkcja ta została już aktywowana.  Proces aktywacji wykonuje się tylko raz, jednak w każdej chwili funkcję można wyłączyć.

   

Po aktywowaniu funkcji „Zarządzanie wizytami” należy wejść na stronę Twojej firmy rozszerzoną o część „/asystent” np. http://wybierzeusmiech.xyz.pl/asystent i zalogować się korzystając z wcześniej wpisanego hasła.

Co mam zrobić jeśli mam problemy z konfiguracją?

Jeśli masz problemy z konfiguracją, któreś z ustawień nie działa poprawnie i nie wiesz jak sobie z takim problemem poradzić, jesteśmy do dyspozycji.  Możesz skontaktować się z nami:

  • dzwoniąc pod numer 0801 011 480 lub +48 22 548 6100 do naszego Działu Wsparcia Technicznego
  • wysyłając pytanie, korzystając z formularza kontaktowego na naszej stronie Wsparcie - zadaj pytanie lub Kontakt
  • wysyłając wiadomość opisującą problem pod adres e-mail wsparcie@twojarecepcja.pl

Jak stworzyć stronę?

Twoją stronę Internetową konfigurujesz i edytujesz w Panelu Zarządzania.  Na początku wybierz odpowiadający Ci szablon i kolorystykę strony.


Całość edycji strony została podzielona na cztery zakładki, tak aby ułatwić Ci nie tylko stworzenie strony, ale także jej aktualizację w przyszłości.  Wystarczy kilka prostych kroków, które nie wymagają wiedzy technicznej i strona będzie gotowa.

 

Krok 1 – edycja „Strony głównej” - jest to strona, którą najczęściej odwiedzają użytkownicy Internetu, dlatego warto aby prezentowała najważniejsze informacje, wiedzę, którą chcesz przekazać Twoim klientom oraz zachęcała do skorzystania z Twojej pomocy.

Krok 2 – edycja strony „Usługi”
- na tej stronie możesz zaprezentować szczegółowo zakres Twoich usług, doświadczenie Twoje i Twoich współpracowników, a także inne informacje, które pomogą klientom zdecydować się na Twoją pomoc.

Krok 3 - edycja strony „Kontakt”
– tutaj klient powinien znaleźć dane dotyczące firm np.: adres, numer telefonu, e-mail, godziny przyjęć i inne praktyczne informacje;  dodatkowo można opublikować mapkę z lokalizacją firmy lub gabinetu.  Tutaj także prezentujemy informacje jak skontaktować się ze specjalistami, których kalendarze zostały opublikowane na stronie.

Krok 4 – edycja strony "Zdjęcia"
- daje Ci możliwość modyfikacji szablonu poprzez zmianę zdjęć i umieszczenie Twojego logo. Jeśli chcesz wykorzystać inne zdjęcia, które posiadasz w swojej własnej kolekcji (w takim przypadku odpowiadasz za prawa autorskie do zdjęć) to możesz wgrać nowe.

Jak ustawić kalendarz?

Kalendarz, który jest widoczny na Twojej stronie www, konfiguruje się w Panelu Zarządzania – Ustawienia Recepcji.  Konfiguracja polega na wybraniu dni tygodnia i  godzin, w których mogą być umawiane wizyty i spotkania. Jeśli w ciągu dnia występuje więcej niż jeden blok czasowy np. umawianie wizyt u danej osoby jest możliwe w godzinach 9:00-12:00 i 14:00-17:00 to każdy blok czasowy jest zapisywany indywidualnie.

Jeśli chcemy zmienić dni i/lub godziny przyjęć to musimy wyłączyć już nieaktualne ustawienia i dodać nowe.

Pamiętaj, iż dla każdej osoby, której kalendarz ma być dostępny na stronie www, konfiguracja dni i godzin przyjęć ustawiana jest indywidualnie.

Jak skonfigurować Outlook'a?

Instrukcja konfiguracji programu Outlook - w tym dokumencie znajdziesz:
  • Czy mogę korzystać z Outlooka?
  • Nowa instalacja Outlooka
  • Konfiguracja na komputerze z już zainstalowanym Outlookiem
  • Konfiguracja konta 

Jaką trzeba mieć przeglądarkę internetową by móc korzystać z tego systemu?

Usługa działa poprawnie pod następującymi przeglądarkami:
•    Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej
•    Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub nowszej
•    Google Chrome
•    Opera w wersji 9.0 lub nowszej
Strony są zoptymalizowane pod rozdzielczość ekranu 1024x768 i wyższą.

Czy istnieje ryzyko, że Klient zarezerwuje dużą ilość wizyt blokując wszystkie terminy?

Nie istnieje ryzyko takiej sytuacji ponieważ, każda zarezerwowana wizyta musi być potwierdzona wiadomością SMS.  Ponadto istnieje system blokowania klientów, którzy umawiają wizyty i spotkania, a następnie nie przychodzą na wcześniej umówione terminy.

Czy mogę wyłączyć wysyłanie sms’ów informujących mnie o kolejnym wpisie do kalendarza?

Tak, w każdej chwili można wyłączyć lub ponownie włączyć funkcję wysyłania sms’ów przy każdej zmianie jaka zostanie dokonana w kalendarzu.  Wystarczy zalogować się do panelu zarządzania i kliknąć zakładkę „Ustawienia recepcji”.  W sekcji "Powiadomienia" usuwamy zaznacznie check-boxów w odpowiednim miejscu.

System powiadomień jest ustawiany indywidualnie dla każdej osoby, której kalendarz jest dostępny na stronie www.

Czy usługa jest bezpieczna?

Firma dcs.pl, właściciel i dostawca usługi Twoja Recepcja, od początku działalności dba o wysoki poziom jakości i niezawodność oferowanych usług.  Jesteśmy firmą informatyczną, dlatego mamy wiedzę i doświadczenie w zakresie utrzymania i zapewnienia bezpieczeństwa tego typu usług.  I nie sprowadzamy tematu bezpieczeństwa usług wyłącznie do zabezpieczeń technicznych systemu informatycznego.  Także z tego powodu poświęciliśmy tematowi bezpieczeństwa osobną stronę w ramach serwisu twojarecepcja.pl - o twojej recepcji - bezpieczeństwo - i tam znajdziesz pełną informację na ten temat.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat firmy dcs.pl i doświadczenia jakie posiadamy w realizacji różnej wielkości projektów informatycznych zapraszamy do naszego serwisu www.dcs.pl.

Jak mogę ustawić powiadomienia o grafiku na następny dzień?

Harmonogram/grafik wysyłany jest w postaci wiadomości elektronicznej na adres skrzynki e-mail przypisany do każdego kalendarza na etapie konfiguracji.  Godzinę, o której będzie wysyłany harmonogram spotkań na kolejny dzień można ustawić w Panelu Zarządzania, w zakładce Ustawienia Recepcji – Powiadomienia.  Pamiętaj, iż dla każdego kalendarza możesz ustawić inną godzinę, dlatego czynność tą należy wykonać niezależnie dla każdego z nich. 
Dodatkowo istnieje możliwość wskazania dodatkowych adresów e-mail, na które będzie wysyłany harmonogram wizyt na kolejny dzień. 

Czy zakupione SMS'y mają termin ważności?

Pakiet SMS nie posiada terminu ważności dlatego korzysta się z niego do wyczerpania SMS'ów.